להרוויח כסף מסקרים

היום אפשרי להרוויח כסף בכל מיני דרכים ואחת השיטות הקלות לעשות זאת זה פשוט למלא סקרים ושאלונים באינטרנט. יש בארץ כמה חברות סקרים שפשוט מבצעות סקרים דרך באינטרנט ולא דרך הטלפון כמו שפעם היה נהוג. לעשות סקרים באינטרנט זה יתרון ענק לחברות הסקרים כי האינטרנט מהווה פלטפורמה יעילה הרבה יותר מביצוע סקרים בשיטה טלפונית.

אז איך אנחנו יכולים להרוויח כסף מסקרים?
כדי למשוך משתתפים לסקרים, החברות צריכות לתת איזשהו תמריץ, איזשהו מניע שיגרום לגולשים למלא סקרים באינטרנט. משפט חכם אומר: "יש רק שני דברים שמניעים את האדם - פחד וכסף". ובגלל שכסף הוא באמת גורם לאדם לעשות כל מיני דברים, אז אתרי הסקרים באינטרנט החליטו שהם מתגמלים (תגמול כספי) את כל האנשים שמשתתפים בסקרים כאות הערכה ותמורת הזמן שהגולשים הקדישו למילוי הסקרים.

כמה כסף אפשר להרוויח?
כמה עשרות עד כמה מאות שקלים בחודש. תמיד יש כל מיני הבטחות של התעשרות מהירה באינטרנט, אך לא זה המצב. אמנם לא נהפוך להיות עשירים ממילוי סקרים באינטרנט אך קצת כסף מהצד לא יזיק, במיוחד אם מדובר בפעילות שלא דורשת מאמץ בכלל. 

באמת ניתן להרוויח כסף? (הוכחות תשלום)
כן, באמת ניתן להרוויח כסף ממילוי סקרים. ידוע שאתרי הסקרים בארץ מאוד איכותיים ואמינים ואם תחפשו בגוגל, תוכלו למצוא מאות ואלפי הוכחות תשלום ברשת של גולשים מרוצים מהכסף שקיבלו. עוד דבר שחשוב להבהיר לגבי אתרי הסקרים: לא כולם משלמים בצורת צ'ק או שטרות, יש כמה חברות סקרים שמשלמות בצורת תווי-שי. חלק מהתווים הם של רב-תו וחלק של תו-הזהב. זה לא באמת משנה כי בסופו של דבר את התווים האלה מכבדים כמעט בכל חנות בקניון. את התווים אפשר לממש ב-50 רשתות מובילות בארץ. 
הנה כמה הוכחות תשלום מאתרי סקרים שונים: 
ואפשר למצוא כמובן עוד הרבה הוכחות מצולמות ברחבי האינטרנט. 
הוכחת תשלום מצולמת בוידאו:


אתרי סקרים מומלצים באינטנרט:

איפנל
חברת איפנל היא חברה מאוד מצליחה בתחום הסקרים. הם משלמים למשתתפים בתווי-שי ויש המון סקרים, כך שאפשר לצבור יותר כסף. 
כניסה לאתר איפאנל.


פאנל ויו
אתר חדשני ובו מערכת מאוד מקצועית ונוחה לשימוש. דרך האתר אפשר למלא סקרים קצרים ולקבל עליהם כסף בצורת תווי-שי.
כניסה לאתר פאנל ויו.


פרוייקט המדגם
האתר של פרוייקט המדגם נוצר על-ידי הבינתחומי הרצליה מתוך כוונה לצור מדגמים בנושאים שונים. הסקרים באתר משפיעים מאוד על קבלת החלטות (גם פוליטיות ומדיניות) מכיוון שהמחקרים באתר הם אקדמיים. האתר משלם בתווי-שי.
כניסה לאתר פרוייקט המדגם.

מכון ברנדמן
מכון ברנדמן הוא ותיק מאוד בתחום הסקרים בארץ והוא מבצע גם סקרים טלפוניים. בפאנל האינטרנטי של מכון ברנדמן אפשר להרוויח כסף של ממש כי הם משלמים בצ'ק עד הבית ולא בתלושים.
כניסה לאתר מכון ברנדמן.

panel4all
בפאנל של panel4all יש יותר סקרים מבכל אתר סקרים אחד באינטרנט. מהירות צבירת הנקודות באתר הוא יחסית מהיר ולכן אפשר להרוויח ממנו לא מעט כסף. צריך להיכנס לאתר מידי יום ולבדוק האם יש סקרים חדשים. 

לסיכום, אתרי סקרים מוכנים לשלם כסף עבור הדעות שלנו. אפשר להרוויח כסף באינטרנט על-ידי מילוי סקרים באתרים שונים. לא מומלץ להתקרב לאתרים באנגלית (אתרי סקרים מחו"ל) כי בדרך כלל אלו אתרים לא אמינים שמכונים בשפת הכסף באינטרנט: אתרי סקאם. למרות זאת, אתרי הסקרים בארץ שונים בתכלית ומאחוריהם עומדים חברות רציניות שתפקידם לבצע סקרים איכותיים. בשורה התחתונה, זה די נחמד להשפיע על קבלת החלטות כבדות במשק הישראלי על-ידי מילוי סקרים ובו זמנית גם להיות מתוגמל כספית על כך. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה