איך לעשות כסף מהקמת חנות באינטרנט?

היום, בשביל להרוויח כסף ממכירות באינטרנט באמצעות חנות מקוונת, לא צריך להיות גאון ולדעת המון דברים. למעשה, לא צריך לדעת כלום משום שיש הרבה חברות שזה התפקיד שלהן בדיוק: לתת לך על מגש של כסף חנויות מקוונות מוכנות באינטרנט. הרבה בעלי חנויות מקוונות משתמשים למעשה בשירותי חברות כמו למשל חברת livecity, כדי לפתוח חנות אלקטרונית מקוונת באינטרנט ולמכור מוצרים שונים. מכיוון שלא צריך כל פעם להמציא את הגלגל מחדש, קיימות כבר מערכות מוכנות למסחר אלקטרוני ואותן אפשר להשיג בדרך-כלל על-ידי תשלום חודשי לחברות המציעות שירות זה.
הקמת חנות מקוונת טובה יכולה להכפיל פי כמה וכמה את היקפי המכירות לבעלי חנויות קיימות בשוק, משום שהנגישות לאותה חנות הופכת לגלובלית ופשוטה יותר.
מסחר אלקטרוני יכול להניב כסף בהרבה דרכים. המוצרים הנמכרים בחנות אלקטרונית יכולים להיות נמצאים בתוך חנות ממשית הפועלת כאן בארץ ומניבה כסף, או בתוך מחסן נידח (חוסך עלויות אחזקה), או אפילו מוצרים המיובאים מסין או מכל ארץ אחרת שבה אפשרי לייבא את המוצרים במחיר אטרקטיבי ולמכור בארץ במחיר טוב לשוק הישראלי.

איך לפתוח חנות וירטואלית בחינם
אם אתם רוצים לפתוח חנות וירטואלית אתם ממש לא חייבים לשלם כסף. למרות שיש הרבה חברות שנותנות שירותים מן הסוג הזה בתשלום, יש גם חברות שמאפשרות לפתוח חנות אלקטרונית בחינם לגמרי, למשל דרך האתר Yalla. פתיחת חנות וירטואלית בחינם באינטרנט היא פתרון מצוין לאנשים שרוצים להיכנס לתחום הסחר האלקטרוני. עדיף קודם לפתוח חנות כזאת בחינם ולא להוציא כספים מיותרים על הפתיחה. הנה מדריך קצר לפתיחת חנות מקוונת באתר Yalla בחינם:




למשוך לקוחות לחנות הווירטואלית!
כדי להצליח ולהרוויח כסף מהחנות האלקטרונית שלכם אתם חייבים לגרום לגולשים להיכנס לאתר שלכם. יש הרבה מאוד דרכים למשוך לקוחות פוטנציאלים וזאת למעשה העבודה הקשה באמת. לבצע קידום לאתר שלכם זה נושא רחב בפני עצמו ורצוי לקרוא מדריכים בתחום. יהיה נבון מצידכם אם תלמדו מ"הגדולים" איך הם עושים את זה, כלומר ללמוד איך חנויות וירטואליות גדולות כמו אולסייל, יד2, וואלה-שופס מצליחים להרוויח הרבה כסף ואיך הם מצליחים לייצר היקפי מכירות גדולים מאוד. כמה שיטות טובות לקדם את החנות האלקטרונית שלכם הן: פרסום קופונים, קידום אתרים במנועי חיפוש, פרסום באנרים בתשלום, הצטרפות לתוכניות שותפים, סרטונים ב-youtube, החלפות קישורים עם אתרים אחרים, כתיבת מאמרים בנושא הרלוונטי (עם הוצאת קישור לאתר לחנות הווירטואלית מגוף המאמר או מהחתימה), מבצעים אטרקטיביים באתר, שיווק ווירלי ברשתות חברתיות (פייסבוק) וכד'. בנוסף, תוכלו להיעזר בידע ובהמלצות של המומחית לשיווק בוידאו, לירון מור. כדי ליישם רעיונות אלה ואחרים כל שעליכם לעשות זה לחפש בגוגל מדריכים. 
להביא תנועת גולשים לאתר שלכם זו משימה קשה ומורכבת אך לא בלתי-אפשרית. צריך לקרוא הרבה על התחום הזה וללמוד איך עושים אותו בצורה טובה. 

איך לקדם חנות וירטואלית - מאמרים
קידום חנות וירטואלית כמהלך אסטרטגי להשגת תנועה קבועה ואיכותית.
קידום חנות וירטואלית בגוגל - 10 טיפים מעשיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה