להרוויח כסף מגלישה באייפון (מדריך appredeem)

אם יש לכם מכשיר חכם שתומך בהתקנת אפליקציות (אייפון, אנדרואיד, אייפוד וכו'...) תוכלו להרוויח כסף באמצעותו בקלות רבה ובתוך זמן קצר. כמו-כן בשביל לקבל את הכסף צריך חשבון פייפאל. 

מה הרעיון שעומד מאחורי השיטה הזאת?
מפתחי אפליקציות רבים רוצים לקדם את האפליקציות שלהם על מנת שהאפליקציות יהיו פופולריות וכך הם ירוויחו כסף. חלקם אפילו מוכנים לשלם כסף למשתמשים שיורידו את האפליקציות שלהם בחינם ויכתבו ביקורת קצרה ודירוג (פידבק). 
התפקיד שלנו בסיפור הוא להרוויח כסף מכל העניין הזה. דרך האתר appRedeem אפשר להוריד אפליקציות בחינם, להתנסות בהם ולהרוויח כסף על כל ביקורת שאנחנו נותנים אחרי השימוש באפליקציה. 

איך להרוויח כסף?
המדריך הבא הוא מדריך לאתר appredeem. המדריך ילמד אתכם צעד אחר צעד איך מרוויחים כסף באפליקציה תוך כמה דקות בלבד. 
באמצעות האתר צוברים נקודות וממירים אותם לכסף. אין סכום מינימלי למשיכת הכסף ולכן אפשר למשוך את הכסף שצברתם מתי שרוצים, בכל שלב. 

1. וודאו שיש לכם חשבון פייפאל ושאתם יודעים את הכתובת מייל שנרשמתם איתה לחשבון הפייפאל שלכם. אם אין לכם חשבון פייפאל אתם יכולים לפתוח חשבון פייפאל. (יש אפשרות לראות את האתר של פייפאל בעברית או אנגלית ע"פ בחירתכם, בעזרת הלחצן בחלק העליון של האתר)

2. היכנסו לדפדפן האינטרנט שלכם בתוך האייפון. בשורת הכתובת בדפדפן יש להקליד: m.appredeem.com

3. באתר שנפתח לכם יש פופ-אפ שמסביר לכם איפה ללחוץ בשביל להוריד את האפליקציה לעמוד הבית שלכם באייפון. לחצו על הפופ-אפ והורידו את האפליקציה של appredeem. 

4. לאחר ההורדה, יש לפתוח את האפליקציה כדי להירשם לאתר ולהרוויח כסף. יש למלא במקומות המתאימים את האימייל שלכם (אותו אימייל של חשבון הפייפאל) ולבחור סיסמא. 

5. היכנסו ללשונית setting ותגדירו לעצמכם שם משתמש. 

6. בשלב הבא אתם מקבלים 0.25$ במתנה. היכנסו ללשונית apps וכנסו לאפשרות השלישית - איפה שמופיע לכם bonus code. הזינו את הקוד spin88. לאחר שתעשו זאת יתווספו לחשבונכם עוד 25 נקודות בונוס שהן למעשה שוות ערך ל-0.25$. 

7. בשלב הזה תלמדו איך להרוויח כסף מהאפליקציות. בלשונית apps אתם יכולים לראות שיש מגוון אפליקציות - גם בחינם וגם בתשלום - אך אנחנו נשתמש רק באפליקציות החינמיות, משום שאנחנו רוצים להרוויח כסף ולא לבזבז כסף. 
הורידו את האפליקציות החינמיות לאייפון שלכם, היכנסו אליהם לעשר שניות ולאחר מכן צאו מהן. כאשר תחזרו לאפליקציה של appredeem תתבקשו לתת פידבק לאפליקציה שניסתם אותה. ברגע שתתנו פידבק - תקבלו נקודות לחשבון שלכם. 

8. זה הזמן למשוך את הכסף! אחרי שצברתם כמה נקודות שאתם רוצים, היכנסו ללשונית redeem ובחרו באפשרות הראשונה (תשלום לפייפאל). התשלום יישלח אליכם כמה דקות לאחר מכן. 


צילום מסך של התשלום שהתקבל מהאתר appredeem לחשבון פייפאל:





הערות:
*כמובן שאפשר למחוק כל אפליקציה לאחר השימוש בה וגם את האפליקציה appredeem עצמה, אם אתם מעוניינים בכך. 
*שימו לב כשאתם שולחים את הכסף שלכם לפייפאל, תוודאו שכתובת המייל שלכם באפליקציה היא זהה לחלוטין לחשבון הפייפאל שלכם. אחרת, הכסף יישלח למקום אחר ולא אליכם. 
*אם זאת הפעם הראשונה שאתם משתמשים בפייפאל, אתם צריכים "לאשר" קבלת תשלומים דרך החשבון שלכם (האופציה הזאת תופיע לכם בתוך החשבון ב- paypal). 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה