איך להרוויח כסף בקלות מהאימייל

כן כן, אפשר להרוויח כסף בקלות מהאימייל. אם יש לכם אימייל אתם יכולים להפוך אותו למכונת כסף והמדריך הבא יראה כיצד זה אפשרי. היום יש כמה חברות באינטרנט שמשלמות כסף עבור כל צפייה שלכם באימייל שהן שולחות. האימיילים מכילים תכנים פרסומיים ומכאן החברות האלו מרוויחות כסף. הנה תרשים זרימה פשוט שמראה איך השיטה עובדת:
* נרשמים לאתר
* האתר שולח לנו כמה אימיילים פרסומיים ביום
* פותחים וצופים באימיילים
* צוברים כסף על כל אימייל שנצפה
* מקבלים תשלום כשמגיעים לרף מסוים

השיטה הזאת היא עוד דרך טובה לכל מי שרוצה להרוויח עוד כמה שקלים בחודש בלי לטרוח יותר מידי. זה טוב גם למבוגרים וגם לילדים.
הילדים של היום הם בדרך כלל מתוחכמים והרבה מהם שואלים את עצמם: איך ילדים יכולים להרוויח כסף. אז הנה התשובה, בלי לצאת מהבית, מגלישה שגרתית באינטרנט (צפייה באימיילים) אפשר להרוויח כסף בקלות יחסית. אז אם כבר יושבים על המחשב, גולשים בפייסבוק וקוראים הודעות וסטטוסים של אחרים, אפשר על הדרך לפתוח כמה אימיילם ולקבל עליהם כסף.

כמה כסף אפשר להרוויח?
כל צפייה במייל שווה כמה אגורות. כאשר פותחים כמה מיילים ביום מכמה חברות שונות, הסכומים הקטנים מצטברים לסכומים יותר גדולים. אפשר גם לצרף חברים לאתרים האלו ולהרוויח עוד כסף על ההצטרפות שלהם וגם על האימיילים שהם מקבלים. אפשר תמיד בכל זמן שרוצים לבטל את החברות ברשימת התפוצה של החברות האלו ולא לקבל יותר אימיילים.

אתרים מומלצים בתחום:

האתר purecash
הוכחת תשלום מהאתר purecash.
כניסה לאתר purecash.
אני רשום לאתר purecash כבר שנתיים ומאז קיבלתי כמה תשלומים. באופן אישי אני מעדיף שחברת purecash תשלם לי כסף בצורת הפקדה בנקאית. זה הכי נוח לי ואני יכול לעקוב ולראות את ההפקדה שלהם באינטרנט. יש כמה אופציות באתר שלהם לבקש תשלום: בצ'ק, דרך paypal או הפקדה בנקאית.
הנה כמה צילומי מסך מהחשבון שלי ב-purecash (לחצו על התמונות להגדלה):


נכון לעכשיו, אפשר לראות בצילום שהצלחתי לצבור באתר קצת יותר מ-96 ש"ח מאז התשלום האחרון שהם שלחו לי. באתר purecash אפשר למשוך את הכסף מתי שמגיעים ל-20 שקלים אבל אני מעדיף לצבור יותר מ-100 ש"ח ואז לבקש שישלחו את הכסף וזאת משום שאני מגיע לסכום של 20 שקלים בזמן קצר יחסית. עוד כמה ימים אבקש מהם בקשת תשלום.
איך מבקשים תשלום באתר?
נכנסים לחשבון ולוחצים על "בקשת תשלום". כאשר נפתח הדף (כמו בתמונה) פשוט ממלאים את הפרטים של חשבון הבנק שאתם רוצים שישלח אליו הכסף.


כניסה לאתר purecash.

האתר cash4mail
הוכחת תשלום מהאתר cash4mail.
כניסה לאתר cash4mail.
גם באמצעות האתר הזה אפשר להרוויח כסף מצפייה באימיילים. האתר cash4mail מאוד מאוד דומה לאתר purecash ושניהם עובדים על אותו עיקרון. ההבדל היחיד הוא שבאתר הקודם המינימום למשיכה הוא 20 ש"ח וכאן המינימום למשיכה הוא 100 ש"ח. 

תגובה 1:

  1. 91 דרכים לעשות כסף ? אני רואה כאן רק 2 !

    השבמחק