להרוויח כסף ממסחר באיביי

עוד דרך נוחה מאוד להרוויח כסף באינטרנט זה לסחור ב- ebay. איביי, למי שלא מכיר,  הוא למעשה אתר אינטרנט שמהווה שוק מסחר עולמי לקנייה ומכירה של מוצרים ורשומים אליו מעל ל-450 מיליון אנשים מרחבי העולם. כל אדם יכול למכור או לקנות דרך האתר איביי. 


האתר איביי שינה את חוקי המסחר בעולם כולו משום שהוא מאפשר גם לבעלי עסקים קטנים ולאנשי מכירות מכל העולם, לפרוץ החוצה ולהציע מוצרים לקהל הרבה יותר גדול ומגוון. לכן, ע"פ אלי שמעוני, שנחשב לגורו בתחום המסחר באיביי, בשביל להצליח באיביי ולהרוויח כסף יותר חשוב לדעת מה למכור ולא למי למכור. 
  
גם לכל מי שלא מעוניין להפוך למוכר מוצרים באיביי ולהרוויח כסף על מכירותיו, מומלץ מאוד להירשם לאתר הזה בתור קונה, משום שאיביי ידוע בתחרותיות העצומה שלו בין מוכרים שונים בעולם ולכן אפשר למצוא בו את אותם מוצרים שיש בארץ בדיוק ובמחירים נמוכים הרבה יותר.


כתבה בחדשות ערוץ 10 מתארת איך אנשים בישראל הפכו את איביי למקור ההכנסה הראשי או המשני שלהם ואיך אפשר לעבוד מהבית ולהרוויח הרבה כסף. 








אם אתם רוצים להיכנס לעולם המסחר באיביי ולהתחיל להרוויח כסף אך לא יודעים בדיוק מאיפה להתחיל, אתם יכולים פשוט לחפש דרך גוגל מדריכים למכירה באתר (יש מאות מדריכים כאלה). בנוסף, יש הרבה מאוד קווצ'רים ומכללות שעוסקות בהדרכה ולימוד רזי המקצוע. אם אתם תוהים אילו מוצרים בדיוק כדאי למכור בתור ישראלים, בסרטון הבא תוכלו לראות כמה דוגמאות מעוררות השראה.





מכיוון שיש מיליוני אנשים שקונים באתר "הזבל שלך יכול להיות הזהב של אחר". אל תמהרו לזרוק חפצים שאתם לא צריכים. גם מוצרי יד שנייה נמכרים טוב, וכאשר אתם מוכרים חפץ שאתם כבר לא זקוקים לו אתם מבצעים הרבה דברים חיוביים בו זמנית:
- אתם מרוויחים כסף.
- אתם עוזרים לקונה למצוא את החפץ שהוא צריך.
- אתם ממחזרים את השימוש בחפץ ובעצם תורמים לאיכות הסביבה.

באופן אישי, אחרי שכבר רכשתי כמה וכמה מוצרים דרך האתר איביי, אני יכול להגיד לכם לכם בפה מלא שזו הדרך הנוחה, האמינה, המשתלמת והמועדפת עליי לבצע קניות באינטרנט. אם כל האנשים שרשומים לאתר איביי חושבים כמוני (בערך חצי מיליארד אנשים), דמיינו לעצמכם את פוטנציאל המכירות.

3 תגובות:

  1. כל הכבוד לך למדתי משהו חשוב

    השבמחק
  2. זה לא נכון קשה עד בלתי אפשרי להרוויח באייבי במיוחד כאשר יש עדיפות 90% על חשבונות של ספקים,נסו למכור מוצר מדרופשיפ ספק מידל ותיראו שבגלל שאתם לא מוגדרים כספקים מורשים למוצרים או בגלל שיש לכם עד 500 תגובות במשתמש אייבי לא מוכנים להכניס אותכם ל15 דפים הראשונים גם אם תציאו מחיר מצחיק לאותו מוצר לא תהיו בקדמת הדף.

    השבמחק