איך להרוויח כסף מתוכניות שותפים?

המאמר הבא עוסק בנושאים הבאים: מה זה תוכניות שותפים? למי זה מתאים? איך אפשר להרוויח כסף בתחום זה וכמה כסף באמת מרוויחים? 


להרוויח כסף מתוכניות שותפים - הקדמה: 
"תוכניות שותפים" היא דרך אחת ליצירת הכנסה כספית באינטרנט. יש הרבה אנשים בארץ ובעולם שעושים כסף באינטרנט משיווק תוכניות שותפים. חלק מאותם אנשים עושים זאת למען הכנסה צדדית נוספת למשכורתם החודשית וחלקם עושים זאת כמקצוע עיקרי בחיים ומתפרנסים מהתחום הזה די יפה. בתחום השותפים, כמו בכל תחום, אתה מרוויח יותר כסף ככל שאתה יותר טוב בו. לכן רוב האנשים שמתעסקים בתחום הזה לא מרוויחים הרבה כסף, אך לעומתם יש מספר לא מבוטל של אנשים שמאוד טובים בתחום הזה ולכן עושים בו הרבה מאוד כסף. 


מה היתרון בתוכניות שותפים?
היתרון הכי גדול בהתעסקות עם התחום הזה הוא למעשה הלייף סטייל - עם כל משמעויותיו הנלוות: להרוויח כסף מהבית, לעבוד בשעות הפנויות, לעבוד רק מתי שנוח, לעבוד כמו עצמאי, לעבוד בלי בוס, אין גבול לכסף שאפשר לעשות, לצאת לחופשות מתי שרק רוצים ולהרוויח כסף לא רק בזמן שעובדים על המחשב אלא גם בזמן שישנים, מתקלחים או נמצאים בחופשה בחו"ל. 


מה החיסרון בתוכניות שותפים?
אין ממש חיסרון. אבל יש כאלה שיטענו שבשביל להרוויח הרבה כסף מהתחום הזה דרושות כמה תכונות שאין לכל אחד. 


למי זה מתאים?
הכוונה כאן לאנשים שרוצים לקחת את תחום השותפים כמקצוע עיקרי לחיים: התחום הזה ללא ספק מתאים לאנשים שמעוניינים לעבוד מהמחשב (בבית, במסעדה, על חוף הים וכו'...). צריך ידע וחוש בסיסי בהתעסקות עם אינטרנט. זה מתאים לאנשים עם נכונות ללמוד המון ולדעת איך להשתפר ולהתייעל כל הזמן. יחד עם זאת, גם אנשים שאין להם את התכונות האלה, יכולים להיכנס לעולם הזה, ללמוד כיצד הוא פועל וגם להרוויח כסף. 


מה זה תוכניות שותפים ומיהו "שותף"?
כידוע, ישנם הרבה אתרי אינטרנט שמציעים לגולשים לקנות דבר מסוים, בין אם זה מוצר, חבילה, תוכנית מסוימת וכו'. האתרים האלו רוצים להרוויח כמה שיותר כסף ולשם כך הם צריכים לחשוף את המוצר שהם משווקים ברחבי האינטרנט כך שהמוצר יימכר כמה יותר לכמה שיותר אנשים. מכיוון שזו משימה קשה מאוד, כאן "השותפים" נכנסים לתמונה. 
כל מי שרוצה לשווק מוצר מסוים בתמורה לעמלה מכובדת, נרשם בתור "שותף" לתוכנית השותפים ומרוויח כסף (עמלות פרסום) על העבודה שהוא עושה. השותפים משווקים את המוצר וככל שיותר אנשים קונים את המוצר בזכותו (או אפילו רק משאירים פרטים לגבי המוצר) - השותפים מקבלים כסף. 
כדי להבין את העניין הזה בצורה יותר ברורה, יש לצפות בסרטונים הבאים המסבירים את הנושא:


כתבה בערוץ 10 על תוכניות שותפים, פליקס לשנו מספר שהוא מרוויח 50 אלף דולר בחודש:





צח שפיצן בתוכנית בערוץ 10 מספר כיצד השיטה עובדת באופן כללי ואיך השותפים מרוויחים:





מתחילים בתוכניות שותפים
אנשים רציניים שמתחילים בתחום עושים את דרכם לרוב עם רווחים נמוכים של עשרות או מאות דולרים בחודש. עם הזמן, הידע הנצבר מתורגם גם לרווחים יותר גדולים. 


מאיפה מתחילים?
כדי להתחיל לא צריך ידע מיוחד. בתור התחלה צריך ללמוד ולקרוא על שיטות שיווק שותפים באינטרנט. הידע והחומר ברשת - נמצאים! מה שצריך לדעת זה איפה לחפש. 
צפייה בסרטונים החינמיים של רן ארוסי ממכללת קליקים היא התחלה מצוינת לכל מי שרוצה להיכנס לתחום ולא יודע מאיפה להתחיל. בסרטונים רן מסביר בדיוק איך הכל עובד ואיך מצליחים להרוויח הרבה כסף באינטרנט. 
לצפייה בסרטונים לחץ כאן!


רשתות שותפים מומלצות בישראל
באתר שהוא רשת שותפים אפשר למצוא מאגר מגוון של מוצרים ושירותים שאפשר לשווק אותם ולהרוויח עליהם כסף. ישנם המון רשתות שותפים גם בארץ וגם בחו"ל. 
וויסל, קליקאון וסקינדו הן רשתות שותפים מומלצות למתחילים (אך מיועדות גם למתקדמים). 

תגובה 1:

  1. בישראל יש גם את רשת השותפים TrustMedia.co.il
    TrustMedia הינה הרשת המובילה בישראל מבחינת עמלות גבוהות וייעוץ צמוד לשותפים איך למקסם את הרווחים שלהם.
    כדאי לכם להצטרף!

    השבמחק